Sevdiğim, Sultanım, Dilayıma....

Merhaba Dostlar,
Nacizane kendi kalemimden dökülen ve sevdiğime ithaf ettiğim bir denemeyi sizlerle paylaşmak istedim.... Hep kendime saklasamda cümlelerimi, bu gece saklamak istemiyorum... 
Adını neden "Elif" koyduğumu bilmediğim ...





Elif...

Yarınlar umutlarıma sıkışmış
Gözlerim aramakta hala ufkun ardını
Ve rüzgâr yalıyor yanaklarımdan
Üşüyorum ellerim ceplerimde
Ağlamak tek sığınağım
Çaresiz ağlayamıyorum
Ne bir dost ne bir yaren
Kaldı arzın gölgesinde
Yüreğimse ağlamaklı yanı sıra
Ve ben seni özlüyorum aslında.

Gözlerim uzaklara dalıyor
Sana sesleniyorum
Hıçkırıklar boğazımda düğümlenir
Karşı köyde mey ve hüzünlenir
Ağlıyor gelin.
Firkat ilmek ilmek geçmiş boğazımıza
Gelin firkate,
Bense sana ağlıyorum aslında...

Mavi gelin arabası geçiyor
Afif gözlerimden Ve bağrışan çocuklar
Acıyla gülümsüyorum, Hayalinse hülyalarımda
Ve ben hala seni özlüyorum aslında...

Bir Elif diyemediğime yanarım, Birde sevdiğim
Hicran yüreğime oturmuş bir kor
Yakmaktadır sana mestane yüreğimi
Gözlerin hala hülyalarımda
Ağlatan beni sonra ısıtan
Ve ben hala seni özlüyorum aslında...

Yaşam bir hengâme
Çığlık çığlığa içimden geçen
Bir keklik türküsü dudaklarımda
İçime çekişim seni sigaramla ve sessiz
Ve ben inadına seni özlüyorum aslında...

Güruh güruh ilerleyen bir hüzün
Görüyorum, tutuyor kollarımdan
Ve ben artık ağlıyorum.
Gözyaşlarım yüreğime akıyor
Islanıyorum gecenin karanlığında
Ve ben Ve yine Ve hala
Seni özlüyorum aslında
-“Unuttum” sa  dudaklarımda...
Muhamet Fatih Canbaz 

Yorumlar

Popüler Yayınlar