The War You Dont See - The War On Democracy

Merhaba Dostlar,

bir süredir buralara bir şeyler karalamasam da buralardayız. Bir selam edelim gönül alalım istedim. Umarım almışızdır. 

Bu akşam bir televizyon kanalında izlediğim "Demokrasi Savaşı (The War On Democracy)" adlı Belgesel beni çok etkiledi. Güzel hazırlanmış bir yapım. İzledikçe ben bunları biliyorum hissi uyandırıyor. Ne kadar tanıdık olduğunu anlıyoruz bazı planların. Sizlerle de bunu paylaşmak istedim. Eminim sizlerde çok beğeneceksiniz.

Belgesele gelince Amerikanın baskı ve zorlamalarına karşı Güney Amerika ülkelerinin başlatmış olduğu haklı Demokrasi hareketini konu alan bir belgesel.

İronik ve güzel olan tarafı ise belgeselin Amerikanın arka bahçesi olarak nitelendirebileceğimiz Avustralya'dan duyarlı bir araştırmacı yazarın yapmış olması....  
Kim mi? 

John Pilger

Kendisini canı gönülden kutluyorum. 
Rabbim hidayet nasib eylesin.   




İlgili linkten izlenebilir.


Yorumlar

Popüler Yayınlar